>

18 December 2011

Pilih Kasut Kegemaran Anda

Pernah tengok tak kasut-kasut yang pelik? Haa kali ni kita tangok macam-macam jenis kasut yang susah nak jampa di kedai-kasut. Cari la kat kedai kasut yang paling3 top branded sekalipun, memang susah nak jumpa.
1. Kalau sapa-sapa yang minat bela serangga,high heel ni paling sesuai. Untuk wanita yang bergaya dan tidak geli dengan serangga bolehla mencuba. Tapi kalau lalu sebelah orang yang geli dengan serangga,confem dia jerit habis kuat. Kadang-kadang member sebelah pulak kata"Bedah,,aaaaapaaa kat kaki kau tuuu........"Bedah dengan selamber kata"relax laa,this my pet".
2. Kasut spesis kedua ni ala-ala tarzan. Bila pakai orang akan kata kau tak pakai kasut ke. Try pakai kasut ni time date ngan awek ka.. Mesti gempak.. Haa,bial pakai kasut ni,jari-jari korang akan muat cukup-cukup lam kasut. Jadi masa beli tu tengok la saiz betul-betul. Biar jari tu muat dengan kasut..haha
3. Yang ni agak pelik sikit. Kebiasaannya tapak di bawah tumit. Tapi ni lain. Korang rasa boleh stabil tak bila pakai kasut ni? Rasanya macam lagi stabil. Rasanya ni mesti tukang buat kasut salah gam tapak kasut tu. Ataupun tukang kasut dapat ilham baru nak elakkan tapak kasut patah.hahaha..
4. Yang ni untuk wanita yang tak berapa puas drive kereta. So bila pakai kasut ni dia dapat rasa feel time drive kereta. Apa kata kita cadangkan supaya diletakkan tayar pulak pasni. Baru gempak. Tak payah penat-penat jalan.
5. Pikachu pun dah jadi hiasan kasut. Era kasut camni dah berlalu. Kasut ni dicipta untuk penggemar gameboy color. Time jalan simpan ja game tu kat kasut. Confem tak jatuh sebab ada teknologi cengkaman yang direka bersama. Zaman sekarang ni rasanya patut ada kasut untuk PSP pulak. Mesti bangga gila bila dapat berjalan bersama-sama gameboy dan pikachu.
6. Ni baru dikatakan hgh heel. Tumit kasut ni dibuat daripada bahan yang kukuh. Jadi jangan risau,kasut ni takkan patah. Teguh dan utuh. Bagi sapa-sapa yang nak rasa lagi tinggi boleh la mencuba.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2010-2014©HASIFI_SANI